dilluns, de juny 11, 2012

"TA KRITIKÀ" JA ÉS UNA REALITAT


 
Finalment, després de fer-me el pesat entre els amics, familiars i coneguts durant quasi dos mesos, el projecte de micromecenatge amb el qual pretenia recollir diners per poder editar la meva recerca a Creta, s'ha fet realitat.

Moltes gràcies a tothom per la vostra ajuda i suport incondicional!!

La setmana passada vaig presentar el projecte al CAT de Gràcia i a “El Públic” de Mataró i, la veritat, és que el llibre ha tingut una acollida excel·lent. Ara falta que la gent el llegeixi...

I aprofitant l'avinentesa, també vaig ser convidat pel Jordi Martí als estudis de ràdio Estel per presentar el llibre (en un programa que s'emetrà durant el mes de juliol); també pels estudis de ràdio 3, on la Pilar Sampietro em va facilitar l'espai del seu programa Mediterráneo, per oferir durant una hora, un recorregut per “Ta Kritikà”; i tot i no poder assistir-hi, el Línia Folk d'Icatfm, també van fer una crònica dela presentació.

En fi... que després de tant de temps, és una alegria saber que un treball en el qual hi he abocat tantes hores (anys!), no quedarà només en un apunt del meu expedient acadèmic.

I espero altre cop, tot seguint el meu ritme habitual (a poc a poc i bona lletra), torna a activar aquest bloc.

Fotografia: Presentació a Mataró. Manel Subirats (Setzevents editorial) i Jordi Alsina.