dijous, de juliol 02, 2009

TORNO A CRETA!!!

Després d'un temps d'espera, d'objectius diversos complerts i de batalles encara per guanyar però mai perdudes, torno a l'illa, a la meva illa. Altre cop em desenganxo d'allà per arrelar-me aquí, en un vaivé imprescindible per un cul inquiet com el meu.

Em vaig estrenar ja fa dies amb un concert del “Psarandonis”, el senyor del vídeo, i considerat el Jimi Hendrix de la lira (dit per boca seva). He penjat una de les seves actuacions en directe interpretant la cançó que porta el nom de Zeus (o Dias). Segons diuen, la mare Gea (la Terra) va amagar el seu fill Zeus a l'illa de Creta perquè el seu pare Cronos (el Temps) no el devorés, tal com havia fet amb la resta dels seus futurs hereus per tal de mantenir-se en el poder. Per acabar de fer-ho més mític i místic, el liraris interpreta la cançó des de la cova on diuen que va créixer el déu dels déus... Opa!!!!!!!!